یزدفردا :مهندس اولیا طی پیامی از مردم تشکر کرد 

(انتخابات مجلس هشتم)392

بنا به گزارش رسیده به یزدفردا  متن پیام مهندس اولیاء به شرح زیر می باشد :
بسمه تعالی

مردم شریف شهرستان های یزد و صدوق

خداوند منان را خاضعانه سپاسگزارم که الطاف بیکرانش را در این روزها فزونی بخشید و در آزمون بزرگ 24 اسفند ماه مرهون اقبال و محبت شما قرار داد.

به هر جهت در راهی که معجزه آسا در ماه های گذشته پیمودیم و در حالی که برای انجام وظیفه در امر خطیر انتخابات همه به گونه ای دیگر طراحی و طی طریق می کردیم، مشیت الهی ما را به سرنوشتی دیگر رهنمون شد؛ که شرح این ماجرا را انشاء الله در فرصتی دیگر بعرض خواهم رساند.

من به سهم خود از اینکه توانستم نقش کوچکی در شور آفرینی و حضور بیشتر مردم در صحنه داشته باشم، بطور خاص خداوند بزرگ را سپاسگزارم، همینطور از الطاف وافر جناب حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی، جناب آقای دکتر عارف، جناب آقای مهندس بیطرف، جناب آقای مهندس کلانتری و جناب حجت الاسلام و المسلمین رضوی و هم تشکل ها، شخصیت ها و دوستان ارزشمند استانی و کشوری که جلوه ای دیگر از الطاف الهی را رقم زدند، تشکر و قدردانی می نمایم.

امیدوارم حضرت باریتعالی به برکت این نقش های بزرگش، خود و راه را به من بشناساند و توفیق خدمتگزاری هرچه بیشتر به شما، یزد عزیز و این مرزو بوم را ارزانی فرماید.

انشاء الله به همت و تلاش همه ما، شاهد احیای تمدن شگفت انگیز یزدی و پیشگامی برای اقتدار و سربلندی ایران عزیز خواهیم بود.

با سلام مجدد به شما مردم عزیز که با حضور آگاهانه در انتخابات و رای به کاندیداهای شریف و دلسوز، حماسه ای دیگر آفریدید؛ برگزارکنندگان و مجریان محترم و خدوم انتخابات و کاندیداهای عزیز و بزرگواری که از سر مسئولیت در صحنه انتخابات حاضر شدند و گرمی و شور بیشتر انتخابات را رقم زدند.

به امید یزدی برتر و ایرانی بهتر

علی اکبر اولیاء

26/12/1386

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا